Familiegudstjenester

Vi har i løbet af året gudstjenester for hele familien
Familiegudstjenesterne lægger op til at flere generationer kan mødes og få en god oplevelse.
Der bliver lagt vægt på fortællinger og musik, som kan gribe børnene og give stof til samtale og eftertanke om hvad kristendom er.
Ofte vil der efter gudstjenesten være et arrangement i sognegården, hvor legen og det gode samvær kan fortsætte.
Familiegudstjenesterne er oplagte for forældre, gudforældre og bedsteforældre, der gerne vi have nogle gode oplevelser med deres børn, gudbørn og børnebørn.

Kommende familiegudstjenester:

Fastelavn
Søndag den 11. februar 2024 kl. 14.00
 fejrer vi fastelavn i Taastrup Nykirke. Vi mødes til en festlig familiegudstjeneste for både store og små, hvor vi håber, at alle børnene vil komme udklædte. Under gudstjenesten medvirker FDF-ere og sørøverorkestret, og bagefter slår vi katten af tønden på parkeringspladsen. Vi runder det hele af med at hygge os og spise fastelavnsboller i sognegården, hvor vi kårer de bedste udklædninger, samt kattekonger og -dronninger. – Så kom og vær med til en festlig eftermiddag i kirken.

24. december, kl. 10.00, kl. 11.30 og kl. 13.00
Julegudstjenester for børn, hvor man kan lade op til den store aften med en god fortælling og med nisseorkestrets glade rytmer i kroppen.