Begravelseskaffe

I kirkens lokaler

Begravelseskaffe

At slutte af med begravelseskaffe er en god lejlighed for at mindes den, I havde kær.

Hvis det er muligt i forhold til kirkens øvrige aktiviteter kan sognegården stilles til rådighed til sammenkomst efter begravelse eller bisættelse i Taastrup Nykirke. Der kan dækkes op til max 80 personer.

Det er kirkens personale, der står for det praktiske.

Kirkens lokaler er efter aftale til rådighed

 3 timer fra tjenestens begyndelse i forbindelse med begravelse

 2½ time fra tjenestens begyndelse i forbindelse med bisættelse

Der er flg. tre muligheder:

Kaffe/the, boller, kringle og småkager

Prisen for et arrangement er minimum: 3.000,00 kr. Minimumsprisen omfatter et arrangement indtil 20 personer.

Prisen per person udover 20 er: 55,00 kr.

Sandwich, kringle, 1 sodavand pr. person, kaffe/the

Prisen for et arrangement er minimum: 4.500,00 kr. Minimumsprisen omfatter et arrangement indtil 20 personer.

Prisen per person udover 20 er: 100,00 kr.

Ekstra sodavand: 10 kr. pr. stk.

Der beregnes 2,5 sandwich per person. Ønskes der flere end 2,5 stk. pr. person, beregnes der 18 kr. pr. stk. for de ekstra sandwich.

Luksussmørrebrød, kringle, 1 sodavand pr. person, kaffe/the

Prisen for et arrangement er minimum: 5.000,00 kr. Minimumsprisen omfatter et arrangement indtil 20 personer.

Prisen per person udover 20 er: 115,00 kr.

Ekstra sodavand: 10 kr. pr. stk.

Der beregnes 2,5 stk. smørrebrød pr. person. Ønskes der flere end 2,5 stk. smørrebrød pr. person, beregnes der 25 kr. pr. stk. for de ekstra stykker smørrebrød.

Taastrup Nykirkes Menighedsråd har besluttet, at alkoholiske drikke ikke må serveres eller medbringes i forbindelse med mindesammenkomster i kirkens lokaler efter bisættelser eller begravelser.